سینمایی نیوز
  • برابر با : Thursday - 7 November - 2024
کل 8441 امروز 0

خبر فوری

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۳ گفتگوی شورا و فیلمساز باید اقناعی باشد نگاه ویژه به موسیقی بانوان و کودک و نوجوان در چهلمین جشنواره موسیقی فجر دومین جایزه آهنگسازی استاد روح‌الله خالقی در ایستگاه پایانی شب ناصر فرهنگ‌فر برگزار می‌شود برگزیدگان سی‌وششمین جشنواره تئاتر لرستان معرفی شدند آزمون دوره فیلم‌سازی 7 ماهه 1403 معرفی دبیر و شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ ثبت‌ بیش از 2900 مستند برای حضور در «سینماحقیقت» هجدهم عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ سعید اسلام‌زاده مدیر روابط عمومی معاونت هنری شد معرفی داوران بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران نگاهی به فیلم مستند «پنج دوربین شکسته» «چارسو» میزبان «سینماحقیقت 18» شد فراخوان نهمین فستیوال رقابتی «پیانو کلارا» منتشر شد ششمین جشنواره موسیقی و سرود «آوای عشق» برگزار می‌شود عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۳ آغاز نمایش ۲ فیلم جدید در سینماها خبرهای تازه از «سینماحقیقت ۱۸» عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۳ گلچینی از فیلم‌های سینمایی در شبکه تهران نادره رضایی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد اعضای شورای پروانه فیلمسازی سینمایی معرفی شدند انتشار فراخوان هشتمین دوره دوسالانه آلبوم موسیقی عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۳ در افتتاحیه «سینماحقیقت 18» چه می‌گذرد؟ تمدید شد بازنگری ماهوی نسبت به تمام اجزای سازمان سینمایی امری ضروری است کتاب المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران منتشر شد سینماهای سراسر کشور تعطیل می‌شوند آغاز ثبت‌ نام اعضای صنوف و نمایندگان رسانه‌ها برای «سینماحقیقت» عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۹ آبان ۱۴۰۳ مسعود نجفی مشاور رئیس سازمان و مدیر کل روابط عمومی شد تنها یک هفته تا پایان مهلت نام‌نویسی «دوره هفت‌ماهه فیلم‌سازی» چرا جشنواره فیلم کوتاه در ملت برگزار شد؟/ امید به خانه جشنواره‌ها دو بزرگداشت و یک نکوداشت در «سینماحقیقت» اهمیت جوایز تولیدات مرکز گسترش در جشنواره فیلم کوتاه تهران 3 جایزه برای مرکز گسترش از جشنواره فیلم کوتاه تهران جزییات فراخوان جایزه «موسیقی و ترانه» محبوب‌ترین فیلم‌های کوتاه مستند، پویانمایی و تجربی در جشنواره «تهران» فریدزاده: جشنواره «تهران» همواره قائل به رعایت استانداردها بوده است در ضیافت دبیر جشنواره «تهران» با مهمانان بین‌الملل چه گذشت؟/ چنین استقبالی را در «کن» هم ندیده بودیم برگ‌های زرین در دست برگزیدگان «تهران»/ فریدزاده: این رویداد عرصه خلاقیت و جسارت است اعضای شورای سیاست‌گذاری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند آمار مجوزهای شهریور دفتر موسیقی اعلام شد «سینماحقیقت» پرشور برگزار خواهد شد آلبوم «در انتظار باران» منتشر شد “امید میرزایی”: همه چیز از یک فیلمنامه خوبِ با چارچوبِ در خدمت ژانر و جهان درستِ فیلم ساز می آید “محمد معتمد”: داستان های فولکلور شکل جدیدی از سینما را در ایران رواج می دهند حضور مدیران مرکز گسترش در خانه جشنواره فیلم کوتاه

3

برگزاری نشست مشترک هیات مدیره کانون روابط عمومی با دبیر جشنواره تئاتر فجر

  • کد خبر : 27317
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
برگزاری نشست مشترک هیات مدیره کانون روابط عمومی با دبیر جشنواره تئاتر فجر
هیات مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دیدار کرد.

به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از گروه خبر سایت خانه تئاتر، نقل از روابط عمومی هیات مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر طی جلسه ای با مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دیدار و پیشنهاد برگزاری بخش رقابتی تبلیغات تئاتر را مطرح کرد.

در این نشست هم اندیشی که در دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر برگزار شد مریم رودبارانی،زهرا شایان فر و مریم شریعتی از اعضای هیات مدیره به دیدار و گفتگو با دبیر جشنواره تئاتر فجر پرداختند. گفت‌وگوهای این جلسه پیرامون اهمیت تبلیغات تئاتر و اهمیت این بخش با توجه به افزایش مدیا و سالن‌های خصوصی و بالا بردن رقابت در زمینه تولید محتوا بیان شد.

مریم رودبارانی رئیس کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در همین زمینه گفت:نقش تکنولوژی‌های تازه و فضای مجازی، در کنار امکانات متفاوت فضاهای شهری و رسانه‌ها به استفاده از ابزارهای مختلف و رقابت بیشتر شده است که به همین دلیل توجه به کیفیت آثار تبلیغاتی تولید شده و تاثیرش بر مردم و سلیقه‌ جامعه، را مطرح می کند و بخش رقابتی تبلیغات تئاتر بر اساس پرداختن به این موضوع و ایجاد فضای تحلیل و گفت‌وگو پیرامون آن بسیار اهمیت دارد. اضافه شدن این بخش به دوره جدید جشنواره می‌تواند در بهبود سطح کیفی امر تبلیغات در حوزه نمایش و پیشبرد درست و اصولی آن راهگشا باشد.

مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز تبلیغات و اطلاع‌رسانی در تمامی حوزه‌های حرفه‌ای هنر که پرمخاطب هم هستند، را راهگشا و قابل تامل دانست و گفت: پیشنهاد اختصاص بخشی مستقل به این امر در جشنواره تئاتر فجر اتفاق مثبتی برای ارتقای سطح کیفی امور تبلیغاتی حوزه نمایش خواهد داشت . با توجه به اینکه تنها یک دوره تبلیغات تئاتر به صورت بخش رقابتی در جشنواره بوده این تصمیم مطمئناً برای آینده حوزه اقلام تبلیغاتی و بهبود چارچوب‌های در نظر گرفته شده برای اطلاع رسانی درست و اصولی، راهگشا خواهد بود. اما برگزاری آن در این دوره منوط به بررسی ظرفیت های این طرح و در صورت وجود زیرساخت ها برگزاری آن در۴۲مین جشنواره خواهد بود .

در این جلسه در مورد تبلیغات تئاتر،تولید محتوا،(موشن.تیزر.محیطی و..) گیف نمایش ، تبلیغات اینتراکتیو محیطی کاراکتر (مسکات برندینگ) نیز با در نظر گرفتن این نکته که طراح ایده و سازنده باید مجزا دیده شوند، نیز مطرح شد.

زهرا شایان فر نایب رئیس کانون نیز با اشاره به نقش تاثیرگذار فعالین حوزه روابط عمومی و تبلیغات بر فعالیت های فرهنگی و هنری تاکید کرد: فعالان این حوزه علیرغم نقش پررنگی که بر معرفی و جذب مخاطب آثار نمایشی دارند کمتر مورد توجه رویدادهای فرهنگی و هنری قرار گرفته اند. بدون شک شکل گیری بخش تخصصی می تواند نشان دهنده توجه تخصصی به این حوزه بوده و برای همکاران ما نیز انگیزه ای بیش از پیش برای اقدامات خلاقانه تر باشد.

کانون روابط عمومی و تبلیغات همچنین پیشنهاد برگزاری سمینارها تخصصی در بخش غیر رقابتی را نیز مطرح کرد که با موضوعات برندینگ و هویت بصری در تئاتر و پرسونال برندینگ برگزار شود.
در این دیدار دبیر جشنواره چهل و دوم فجر پیشنهاد داد که این طرح به طور جامع توسط کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر تهیه وبه دبیرخانه جشنواره جهت بررسی ارائه شود که این پیشنهاد مورد استقبال کانون قرار گرفت.
لازم به ذکرست که کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در نظر دارد که سلسله نشست هایی با بخش های مرتبط به تئاتر را برگزار کند.پیش از این نشست هم اندیشی کانون روابط عمومی با انجمن صنفی تماشاخانه های خصوصی برگزار شده بود.

لینک کوتاه : https://cinemaeinews.ir/?p=27317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.