سینمایی نیوز
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل 7871 امروز 4

خبر فوری

زنده‌یاد میرزایی هنرمندی موثر در روند جریان‌سازی شبیه‌خوانی بود سایت پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در شصتمین دوسالانه هنر ونیز راه‌اندازی شد پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران رونمایی شد چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد روایت شصتمین دوسالانه هنر ونیز از زبان کیوریتور ارشد پاویون جمهوری اسلامی ایران از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آدمی که مگس شد!/ «سینما» خانواده‌اش را انتخاب می‌کند «سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فیلم جُستار» و «ژانرهای ترکیبی» می‌شود نمایش «پیانو» و «ملودی» اختصاص جایزه ۴ میلیاردی برای طرح برگزیده “آسمانه هنر ایران” زمان و محل اجرای نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی اعلام شد جشنواره فجر هنر معماری از امسال در گروه جشنواره‌های فجر برگزار خواهد شد اسماعیلی از افتتاح طرح ملی «تجلیل از الگوهای برتر آموزشگاهی» کشور خبر داد جانِ تماشاخانه سنگلج در خطر است آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد باز نشر پنج کتاب محبوب خوانندگان انتشارات بنیاد سینمایی فارابی نمایش مستندی از زنده یاد «حمید سهیلی» در موزه سینما صفحه اول روزنامه های یکشنبه دوم اردیبهشت 1403 فروش سینمای ایران در فروردین 1403 اعلام شد آیین اختتامیه دومین طنزواره استانی میرما برگزار شد کتابفروشی‌ها برای حضور در بخش مجازی نمايشگاه كتاب تهران در سامانه «بازار کتاب» ثبت‌نام کنند هنر انقلاب کوشید فرم را فراتر از بازی‌های صوری، تبدیل به تجلی امری قدسی و متعهد کند نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت قابل توجه اعضاى محترم خانه موسیقى ایران پورتراب؛ پیرِ دِیر موسیقی ایران امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های کوتاه استاندارد هستند پیشخوان مطبوعات/ صفحه نخست روزنامه های پنج شنبه اول اردیبهشت 1403 اجراهای عمومی نمایش‌های کودک و نوجوان جشنواره رضوی مشخص شدند با درگذشت پوراحمد تاریخ سینمای ایران ورق خورد کاربران کتابخانه‌های عمومی ۴۷۰۰ ساعت به طرح «بهار در بهار» اختصاص دادند شهروند – خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ آئین معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب برگزار شد بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز نمایشگاه کتاب از مهمترین رویدادهای فرهنگی است ۸ پلاتوی جدید در محل ساختمان اداره تئاتر ساخته می‌شود تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران آیین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب آخرین روزهای فروردین و فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شاهکار کوبریک روی آنتن شبکه نمایش موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با 5 فیلم‌نامه بزرگداشت زنده یاد مهرجویی در جشنواره فیلم مسکو اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره «sehsüchte» آلمان «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد آغاز ثبت نام چهل و سومین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد نمایش برخط دو فیلم سینمایی وزرای تعدادی از کشورها برای حضور در نمایشگاه تهران دعوت شده‌اند/ حمایت بنیاد رودکی از برخی مفاخر حوزه موسیقی به‌شکل ویژه انتشار فراخوان پژوهشی سال 1403 از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری

11
نادر فلاح:

اکشن‌های «لایه‌های دروغ» در سینمای ایران وجود ندارد | قصه جذاب «ملاقات خصوصی»

  • کد خبر : 3159
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
اکشن‌های «لایه‌های دروغ» در سینمای ایران وجود ندارد | قصه جذاب «ملاقات خصوصی»
نادر فلاح جزو بازیگرانی است که همیشه نقش‌های هرچند کم اما کلیدی را بازی می‌کند. امسال او با دو فیلم«لایه‌های دروغ» و «ملاقات خصوصی» در جشنواره حضور دارد که هر دو از فیلم‌های بحث برانگیز جشنواره هستند.

سینمایی نیوز- نادر فلاح جزو بازیگرانی است که همیشه نقش‌های هرچند کم اما کلیدی را بازی می‌کند. امسال او با دو فیلم«لایه‌های دروغ» و «ملاقات خصوصی» در جشنواره حضور دارد که هر دو از فیلم‌های بحث برانگیز جشنواره هستند.

به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فجر، او در ابتدا درباره همکاری با رامین سهراب در فیلم «لایه‌های دروغ» گفت: در ابتدا رامین سهراب پلان‌هایی از کارهای قبلی خود را در زمینه اکشن نشان داد که من تا به حال در سینمای ایران صحنه‌هایی به این شکل ندیده بودم. وقتی با او صحبت کردم متوجه شدم که خارج از ایران تحصیل کرده است. او در سطح استانداردی از سینمای اکشن در جهان می‌توانست صحنه‌هایی را طراحی و اجرا کند. به نظرم این فیلم دیده خواهد شد.
او ادامه داد: «لایه‌های دروغ» ژانر بسیار متفاوتی دارد که تقریبا در سینمای ایران نداشتیم. در خود قصه، به کاراکترها خوب پرداخته شده بود. حتی یک کاراکتر ساده دم دستی هم نداشتیم و به همه کاراکترها کامل پرداخته شده بود. فیلمنامه و اینکه کاراکتر من در فیلم موثر باشد برای من خیلی مهم است؛ این موضوع در «لایه‌های دروغ» وجود داشت.
فلاح درخصوص فیلم «ملاقات خصوصی» توضیح داد: این یک فیلم رئالیستی و اجتماعی است. نقش این آدم در این فیلمِ درام، موثر است و در خلال قصه فیلم دچار بالا و پایین می‌شود. در کل، «ملاقات خصوصی» قصه جذابی دارد. به نظرم امسال یکی از فیلم‌های موفق جشنواره خواهد بود.
او گفت: کارگردانانی که فیلم‌های اولشان را می‌سازند از من برای ایفای نقش در آثارشان دعوت می‌کنند و من به این علت دوست دارم با آن‌ها همکاری کنم که اشتیاق بی‌نظیری برای ساخت اولین اثر حرفه‌ای‌شان – که با آن به سینمای ایران معرفی می‌شوند- دارند. البته که دوست دارم با فیلمسازان بزرگ و نامدار سینمای ایران هم کار کنم اما متاسفانه برای کار دعوت نمی‌شوم و برایم کمتر پیش آمده است.
این بازیگر درباره فیلم «لایه‌های دروغ» گفت: این اثر به‌خصوص با شرایط تولید اثر در ایران به لحاظ ساختاری فیلمی سخت به حساب می‌آید. تولید فیلم چند سال به طول انجامید و حتی پای رامین سهراب، کارگردان کار نیز به هنگام فیلمبرداری دچار شکستگی شد. ضمن آن که تولید فیلم متوقف شد و مدتی طول کشید که کار فیلمبرداری دوباره از سر گرفته شود.
او ادامه داد: باید بگویم که سینمای اکشن، یک ژانر محبوب در عرصه جهانی به حساب می‌آید و چه خوب است که سینمای ایران نیز از این ژانر بهره ببرد و شاهد ساخت آثاری متنوع در این حوزه باشیم. فیلم لایه‌های دروغ می‌تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد. درباره فیلم امید شمس نیز همان طور که گفتم به دلیل قصه خوبی که دارد، نسبت به دیده شدنش، بسیار خوش‌بین هستم.
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از 12 تا 22 بهمن 1400 به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://cinemaeinews.ir/?p=3159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.