به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی عصر یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در سومین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر میزبان اجرای «ناصر زینلی» خواننده پاپ بود.
زینلی با خوانندگی قطعه «دلبر ناب» وارد صحنه شد و پس از خوشامدگویی به طرفدارانش، «جنگل موهات» و «مجسمه» را اجرا کرد. «نفس»، «دلبر ناب»، «میشه بهم بتابی» و «با توام» قطعاتی بودند که با استقبال و همخوانی افراد حاضر در سالن همراه شد.

این خواننده پاپ پس از خوانندگی قطعه «تولد»، خطاب به طرفداران خود گفت: «می‌خواهم حال الانم را به همه شما و مردم ایران تقدیم کنم. امیدوارم حال دل همه شما خوب باشد.»
او همچنین در بخش دیگری از اجرای خود در توصیف اجرای خود خطاب به حاضران در سالن میلاد نمایشگاه بین گفت: «شبی خاطره انگیز کنار شما رقم خورد.»
زینلی همچنین علاوه بر اجرای قطعات «حیف»، «خودت رو برسون» و «طرفدار»، برای نخستین بار در جمع طرفداران خود در سومین روز سی و هشتمین جشنواره‌ موسیقی فجر، «حکم ابد» را که جدیدترین قطعه منتشر شده از این خواننده موسیقی پاپ است، اجرا کرد که با استقبال افراد حاضر در سالن مواجه شد.
آرتین زمانی (کیبورد)، علی دینه(کیبورد)، حسن اکبریان (ویولن)، علی آقایی (گیتار)، آراد یادگار فرد (گیتار)، دانیال والا (گیتار)، صالح کیوان (درامز) علی شوقی (پرکاشن) و مرسل وطنی (ساکسیفون) نوازندگی اجرای ناصر زینلی را بر عهده داشتند.