سینمایی نیوز
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل 7643 امروز 0

خبر فوری

استقبال از بهار با سبد رنگارنگی از فیلم های سینمایی در روزهای پایانی سال وزیر فرهنگ: فروش فیلم‌های سینمایی به یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید حضور پررنگ فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره‌های جهانی اعلام جدول حمایت‌های موسسه سینماشهر از سینماهای کشور تاسیس بنیاد تئاتر ملی تصویب شد حضور فیلم‌های دو کارگردان فیلم‌اولی شهرستانی در اکران نوروزی سینما معرفی هیات انتخاب بخش مستند جشنواره اقوام اکران آنلاین فیلم کوتاه «تکه‌ای از تو» در فیلم نت اکران بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» از 23 اسفند در گروه سینمایی هنر و تجربه شب قهرمان در سینمای ایران رقابت به جای انحصار نمایش فیلم برای اولین بار تقدیر از همکاران مرکز گسترش قطعاتی از فرامرز پایور منتشر شد بهار پر رونق اکران بررسی و تدوین کلیات برنامه های سال 1403 سازمان سینمایی کشور اکران آنلاین فیلم‌های کوتاه «آمین صحرایی» در فیلم‌نت ظاهرا باید سینمای مستقل را بازتعریف کنیم ! 6 مستند در مرکز گسترش اکران می‌شوند جزئیات سند ملی موسیقی منتشر شد 4 جایزه جشنواره پویانمایی برای مرکز گسترش دیدار حمیدی مقدم و صنوف سینمای مستند اساسنامه بنیاد ملی پویانمایی ایران ابلاغ شد ساخت 5 انیمیشن درباره غزه در مرکز گسترش/ از انیماتورهای جوان حمایت می‌کنیم اساسنامه بنیاد ملی پویانمایی ایران ابلاغ شد معرفی اعضای هیات انتخاب و فیلم‌های سومین رویداد «تصویر دهم» «بچه زرنگ ٢» در راه است فراخوان اولین رویداد ملی پیچینگ تخصصی فیلم کوتاه تجربی منتشر شد رشد مخاطبان نمایش‌ کودک و نمایش ایرانی آیین­‌نامه هفتادمین جشنواره منطقه­‌ای سینمای جوان – قزوین منتشر شد بازگشایی سامانه ثبت طرح مرکز گسترش از اردیبهشت 1403 پنجمین هفته فیلم و عکس استان تهران به ایستگاه پایانی رسید+ تصاویر حضور سینماگران در پای صندوق رای در تالار وحدت نمایندگان مجلس دوازدهم، این روز را فراموش نکنند دعوت سازمان سینمایی برای حضور در پای صندوق های رای دومین پاتوق فیلم کوتاه از فصل نهم 13 اسفند برگزار می‌شود اکران نوروزی بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» در گروه سینمایی هنر و تجربه نمایش 6 مستند در 2 روز بابک شهرکی «سنگ خارا» را منتشر کرد پنجمین هفته فیلم و عکس استان تهران افتتاح شد فراخوان ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران منتشر شد جلد دوم کتاب «مشق آزاد» منتشر خواهد شد ششمین هفته فیلم و عکس استان ایلام برگزار شد فراخوان جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی منتشر شد به همت انجمن موسیقی ایران؛«عیاران»اثر استاد احمد پژمان منتشر شد اعلام ۷ فیلم برای اکران در نوروز ۱۴۰۳ اعلام پرفروش‌ترین فیلم‌ها و سینماهای کشور در بهمن ماه پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان – دفتر تهران برگزار می‌‌شود فیلم کوتاه تنها فرصت فیلم‌ساز برای جاه‌طلبی و خلاقیت در اجرا است آیین بخش تجلی اراده ملی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به پایان رسید

10
نمایش اولین قسمت از سریال "جیران" با حضور هنرمندان و عوامل؛

رونمایی از “جیران”

  • کد خبر : 2915
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
رونمایی از “جیران”
اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده "جیران" می‌گوید: وقتی شما با "حسن فتحی" کار می‌کنی گارانتی داری که مردم کارت را دوست خواهند داشت، از دوست ۳۰ ساله‌ام تشکر می‌کنم که مثل ۳۰ سال پیش با وسواس کار می‌کند.

سینمایی نیوز- اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده “جیران” می‌گوید: وقتی شما با “حسن فتحی” کار می‌کنی گارانتی داری که مردم کارت را دوست خواهند داشت، از دوست ۳۰ ساله‌ام تشکر می‌کنم که مثل ۳۰ سال پیش با وسواس کار می‌کند.

به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اولین قسمت از سریال “جیران” با حضور هنرمندان و عواملِ این سریال در سالن‌ همایش‌های یکی از هتل‌های شمال تهران به نمایش درآمد.

در حالی که همه بازیگرانِ این سریال حضور پیدا کردند اما خبری از امیر جعفری که نقش میرزا آقاخان نوری را بازی کرده است، مهدی پاکدل، مریلا زارعی، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، هومن برق‌نورد نبود و برخی دیگر از بازیگران این سریال نیز غایبِ مراسم رونمایی بودند.

یکی از نکاتِ جالب توجه در این مراسم رونمایی، در کنار تصاویر بازیگران سریال در سالن، افرادی با لباس‌های مأموران دوران قاجار بود که نمادهایی از آن مقطع تاریخی محسوب می‌شوند. سریالی که قرار است حسن فتحی در چند قسمت برای مخاطبینش روایت کند. کارگردانی که بعد از «شهرزاد» سریالی نساخته و این روزها «مست عشق» را برای اکران در سینما آماده می‌کند.

در گوشه گوشه سالنِ انتظار برای تماشای این سریال، بازیگران بسیاری به چشم می‌خوردند از جمله مهران غفوریان که خودش را به فرشِ قرمز این سریال رسانده بود و می‌گفت بسیار خوشحالم بعد از مدت‌ها سریالی از حسن فتحی به نمایش گذاشته می‌شود. این خبر خوبی است که یک کارگردان توانمند برای مخاطبینش سریال می‌سازد.

سریال , شبکه نمایش خانگی ,

بهرام رادان، کاظم هژیرآزاد، امیرحسین فتحی، سیدجواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، تهمینه میلانی، السا فیروزآذر، شادی مختاری، نیکی مظفری و بسیاری دیگر جلویِ دوربین‌ها عکس گرفتند. سمیرا حسن‌پور با همسرِ کارگردانش سامان سالور آمده بود تا در کنارِ دیگر هنرمندان «جیران» به تماشای این قسمتِ ویژه بنشینند.

ژیلا صادقی مجری این مراسم رونمایی بود و از حاضرین در جلسه خصوصاً هنرمندان «جیران» و رایزن فرهنگی سفارت ترکیه در ایران، مدیرکل همکاری‌های فرهنگی وزارت خارجه و معاون رایزن فرهنگی عراق که در سالن حضور داشتند و برای اکران «جیران» آمده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده «جیران» قبل از شروع نمایش قسمت اولِ سریال از گروه سازنده تشکر کرد و از حمید لبخنده خالق سریال «در پناه تو» که به تازگی دارفانی را وداع گفته یادی کرد و گفت: نزدیک به یک سال است که بسیار فشرده کار کرده‌ایم. در اوج کرونا دوستان را به شهرستان بردیم. در کارهای تاریخی شرایط سخت است. تفاوت «جیران» با کارهای دیگر این است که وقتی همه کار می‌کردیم متوجه بودیم که داریم کار خوبی می‌سازیم. وقتی شما با حسن فتحی کار می‌کنی گارانتی داری که مردم کارت را دوست خواهند داشت، از حسن فتحی دوست 30 ساله‌ام تشکر می‌کنم که مثل 30 سال پیش با وسواس کار می‌کند. مطمئنم که «جیران» مورد قبول بینندگان قرار خواهد گرفت.

تهیه‌کننده سریال‌های میوه ممنوعه، پس از باران و آنام برای تلویزیون، خاطرنشان کرد: پلتفرم فیلیمو هزینه زیادی برای تولید «جیران» صرف کرده است و این می‌تواند مسیری باشد برای پلتفرم‌ها که سریال‌ها را جدی‌تر بگیرند و کارهای این‌چنینی بسازند. آنها ریسک بزرگی کردند اما از این ریسک پاسخ جانانه‌ای خواهند گرفت.

سپس نوبت به حسن فتحی کارگردان این سریال رسید و او به این نکته اشاره کرد که من ترجیح می‌دادم این مراسم در شرایط دیگری برگزار شود. مردم ما به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی حال خوبی ندارند و ما هنرمندان به عنوان بخش کوچکی از مردم در حالشان شریکیم و در نتیجه ما هم خیلی حال خوبی نداریم.

وی همچنین افزود: ترجیح می‌دادم این سریال کاملاً ساخته شود و بعد از ساخت در شرایطی مناسب‌تر کنار هم کار را ببینیم اما به هر حال دوستان مؤسسه فیلیمو قصد داشتند از تیم دست‌اندرکاران سریال تقدیری داشته باشند و این مراسم را گرفتند. امیدوارم نوبت بعد که همدیگر را می‌بینیم مردم ما حال بهتری داشته باشند. همه ما حال بهتری داشته باشیم.

بهرام رادان بازیگر نقش ناصرالدین شاه در سریال «جیران» به بازیگرانِ غایب این مراسم همچون مریلا زارعی، امیر جعفری، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور و ستاره پسیانی اشاره و از زحمتِ این گروه تشکر کرد.

پریناز ایزدیار هم که نقش «جیران» را ایفا می‌کند ابراز امیدواری کرد که حضار از تماشای قسمت اول سریال لذت ببرند. 

غلامرضا نیکخواه بازیگر سینما و تلویزیون از تهیه‌کننده و کارگردان تشکر کرد و گفت: امیدوارم با یک برنامه قشنگی رضایت مردم را جلب کند.

محمد شیری، امیرحسین فتحی، کتایون افشارنژاد، سمیرا حسن‌پور از عواملِ پشت صحنه و جلوی دوربین قدردانی و ابراز امیدواری کردند که مردم از تماشای این سریال لذت ببرند. احسان جوانمرد نویسنده «جیران» هم پشتِ تریبون حاضر شد و به خاطر این همکاری از حسن فتحی سپاسگزاری کرد که این اتفاق افتاد و “جیران” ساخته شد.

در سریال «جیران» بازیگرانی چون بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری و مریلا زارعی بازی کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://cinemaeinews.ir/?p=2915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.