سینمایی نیوز
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل 8359 امروز 0

خبر فوری

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ آثار مسابقه ملی در چه سانس‌هایی نقد و بررسی می‌شوند؟ استقبال گسترده مردم از جشنواره «تهران» در روز نخست بلیت‌فروشی/ در نظر گرفتن سانس‌های فوق‌العاده برای جشنواره فراخوان ششمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» منتشر شد کدام فیلم‌های کوتاه برگزیده از «کن»، «برلین» و «کلرمون» به ویترین «تهران» رسیده‌اند؟ ظرفیت نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم‌کوتاه تهران پیش از پایان موعد ثبت‌نام، تکمیل شد بلیت‌فروشی مردمی جشنواره فیلم‌‌کوتاه تهران آغاز شد جزییات افتتاحیه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران/ برگزیدگان «عکس» معرفی می‌شوند ارائه کتاب‌های هنر و ادبیات داستانی با تخفیف ۳۰ درصدی به فیلمسازان و هنرجویان پایتخت آماده میزبانی از جشنواره «تهران» شد یکی از اولین هنرجویان انجمن سینمای جوان مهمان ویژه جشنواره چهل و یکم «تهران» شد فراخوان بخش غیررقابتی چهلمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد سامانه بلیت فروشی جشنواره چهل و یکم برای دانشجویان و اعضای پاتوق فیلم کوتاه فعال شد نخستین جشنواره در دوران فریدزاده جزییات برگزاری نشست‌های نقد و بررسی در جشنواره چهل‌ویکم/ منتقدان تخصصی معرفی شدند فریدزاده رئیس سازمان سینمایی شد نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس زبانی توکا نمایش ویژه فیلم‌های کوتاه ویم وندرس در جشنواره فیلم‌کوتاه تهران سینمای کودک؛ در محاق غربت جدول نمایش آثار جشنواره چهل‌ویکم منتشر شد آثار راه‌یافته به بخش «هوش مصنوعی» جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند سینمای وحشت؛ ژانر مطرود فرآیند رزرو بلیت‌های جشنواره فیلم‌کوتاه تهران فردا کلید می‌خورد/ اعلام زمان‌بندی برای گروه‌های مختلف «کتابخانه ویدیویی» مرکز گسترش آغاز به کار کرد عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ دبیر جشنواره فیلم‌کوتاه تهران با فیلم‌سازان راه‌یافته به این رویداد دیدار کرد/ رونمایی از پوستر جشنواره ستاره‌ها از راه می‌رسند دوره فیلم‌سازی هفت‌ماهه انجمن سینمای جوانان ایران – 1403 هیات انتخاب آثار راه‌یافته به بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌کوتاه تهران معرفی شدند فیلم‌های راه‌‌یافته به بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌کوتاه تهران معرفی شدند/ نمایش 107 اثر از سراسر جهان در «تهران» «فیلم‌کوتاه تهران» در میاجشنواره‌های جهانی پدیده شد/ ثبت رکورد قریب به 14 هزار فیلم ارسالی در بخش بین‌الملل میزبانی ویژه کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان از یک هنرمند پیشکسوت تمدید حضور جشنواره «تهران» در فهرست مورد تأیید آکادمی «اسکار» فراخوان نام‌نویسی نشست‌های تخصصی «41-20» منتشر شد عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ آثار بخش ویژه «شاخه زیتون» در جشنواره فیلم‌کوتاه تهران معرفی شدند از مرور الفبای ژانر تا گپ و گفت‌ با استادان نور و تصویر شکسپیر ایرانی! آغاز پیش فروش بلیت‌‌‌های سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پروانه‌‌های مقاومت در شهر زندگی اعلام اسامی فیلم‌های بلند داستانی بخش ملی جشنواره کودک و نوجوان حداقل دستمزد کارگردانی مستند اعلام شد آثار بخش ویژه کتاب و سینما جشنواره فیلم کوتاه تهران منتشر شدند آثار راه‌یافته به بخش «استعداد‌ نو» در جشنواره فیلم‌کوتاه تهران معرفی شدند پردیس سینمایی ملت خانه چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران شد عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ آثار راه‌یافته به نخستین جشنواره عکس تهران معرفی شدند 176 فیلم از 48 کشور جهان متقاضی حضور در جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان اسامی 49 فیلم حاضر در بخش‌ کوتاه و ویژه کودکان غزه اعلام شد سینمای دفاع مقدس؛ حادثه، درام، ایثار

14

واکنش یک روزنامه‌نگار به صحنه‌ای از سریال «جزیره»/ چرا این‌قدر بی‌کیفیت و از سر سیری کار می‌کنید؟

  • کد خبر : 1233
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۱۰
واکنش یک روزنامه‌نگار به صحنه‌ای از سریال «جزیره»/ چرا این‌قدر بی‌کیفیت و از سر سیری کار می‌کنید؟

سینمایی نیوز- بخش‌هایی از سکانس بازی میترا حجار و امیر مقاره در سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم، حاشیه‌ساز شد و واکنش های متفاوتی را در پی داشت. به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از سینماسینما، آنچه مورد نقد مخاطبان قرار گرفته نحوه ادای دیالوگ توسط حجار است. کیوان کثیریان، روزنامه‌نگار، با انتشار ویدئویی […]

سینمایی نیوز- بخش‌هایی از سکانس بازی میترا حجار و امیر مقاره در سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم، حاشیه‌ساز شد و واکنش های متفاوتی را در پی داشت.

به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از سینماسینما، آنچه مورد نقد مخاطبان قرار گرفته نحوه ادای دیالوگ توسط حجار است. کیوان کثیریان، روزنامه‌نگار، با انتشار ویدئویی از صحنه مورد اشاره، در صفحه اجتماعی خود نوشت:

«من تا حالا درباره سریال‌های نمایش خانگی به چند دلیل مشخص اظهارنظر نکردم؛ این یکی ولی دیگر توهین آشکار به مخاطب و به هنر تصویر است. درباره کیفیت بسیار بسیار نازل فیلمنامه و کارگردانی و بازی نباید چیزی گفت. هیچ چیز. هیچ چیز.

حالا اینجا:
– بازیگر متن را حفظ نکرده.
– فیلمنامه رو روی میز جلوی روی ایشون گذاشتن.
– دیالوگ رو یادش میره، جاش میگه؛ خواهد خواست.
– زیرچشمی اما به طرز تابلویی به فیلمنامه نگاه می کنه.
– نفس عمیقی می‌کشه و دیالوگ توی فیلمنامه رو میگه.
– دوباره به فیلمنامه نگاه می‌کنه و بقیه‌ش رو میگه. پیش خودش گفته لابد توی تدوین درستش میکنن و از نمای ری‌اکشن بازیگر مقابل استفاده می‌کنن
– چیزی به نام هنر بازیگری؟ اصول بازیگری؟ کشک.
– کارگردان؟ کات نداده. نه به خاطر بازی شگفت‌انگیز بازیگر و نه حتی به خاطر فراموش کردن و تکرار دیالوگ. اصلا متوجه شده؟ یا گفته ولش کن مردم فکر می‌کنن جزو بازیه.
– تدوینگر؟ اصلا متوجه نشده. لابد اون «آه» باعث شده فکر کنه اینم جزو بازیه.
– پلتفرم؟ لابد ندیده. مگه باید ببینه؟ اصلا مگه مهمه؟
– مخاطب؟ دیده، می‌بینه، می‌فهمه و رسوا می‌کنه.

– پلتفرم‌های گرامی. لااقل اگه پول کلان می‌دین، یه‌طوری زحمت بکشین کنترل کیفی کنین. نه برای احترام به مخاطب. اقلا برای اینکه فحش نخورین و تمسخر نشین.

– دوستان بازیگر و کارگردان مگه اینهمه پول نمی‌گیرین؟
چرا اینقدر بی‌کیفیت و از سر سیری کار می‌کنین؟
همون نیمچه آبروتون که ظاهرا براتون مهم نیست.
فقط پول مهمه؟»

لینک کوتاه : https://cinemaeinews.ir/?p=1233

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.