سینمایی نیوز
  • امروز : دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۴
  • برابر با : 20 ذی‌القعده 1446
  • و : Monday, 19 May , 2025 می باشد
کل 9922 امروز 0

خبر فوری

اکران «صبح اعدام» از چهارشنبه این هفته ثبت بازدید 6 میلیون نفری از نمایشگاه کتاب تهران/ مجموع فروش به 656 میلیارد تومان رسید موزیسین‌های بین‌المللی به ایران سفر می‌کنند / فستیوالی بدون بلیت‌فروشی همکاری سینماسیار انجمن سینمای جوانان با جشنواره «فضای باز» سینما شهر رویاها به بهره‌برداری رسید لذت تماشای فیلم کوتاه زیر نور ماه عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ هجدهمین جشن «شب بازیگر» برگزار شد ثبت بیش از هزار اثر در هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آموزشگاه‌های سینمایی؛ بستر پرورش سرمایه انسانی کشور / لزوم تعریف استانداردهای آموزشی سینما اعلام آمار فروش و مخاطب نمایش‌های مجموعه‌ تئاتر‌شهر، تالارهنر و سنگلج دعوت فریدزاده به هم‌افزایی ملی برای حمایت از استعدادهای جوان/ برگزیدگان معرفی شدند مرضیه برومند: سینمای کودک برای اثرگذاری باید لحن سرخوشانه داشته باشد بازخوانی سیاست‌های سینمایی ایران در نشست راهبردی سازمان سینمایی اقتباس به‌مثابه امکان خلاق، نه انتقال مکانیکی/ رامتین شهبازی: باید از روش شروع کرد، نه تعریف خبرهای خوب برای فیلمسازان جوان در راه است / از وجه ممیزه «انجمن سینمای جوان» تا همکاری مرکز جوان سوره با انجمن فیلم‌های سینمایی تلویزیون در چهارمین هفته اردیبهشت ظرفیت‌های نهفته در حکایت‌ها، سفرنامه‌ها و متون دینی نمایش آثار مستند در موزه هنرهای معاصر تهران شیوا مقانلو: راه مقابله با ترجمه‌های موازی، رعایت قانون کپی رایت است برنامه‌های «جشنواره فیلم مقاومت» تشریح شد پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شدند رئیس سازمان سینمایی: عیاری، عیار سینمای ایران است موافقت شورای پروانه فیلمسازی سینمایی با ساخت 4 فیلم‌ فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران (قره‌داغ) منتشر شد برگزاری دو نشست‌ تخصصی هفتمین همایش مطالعات فیلم کوتاه در نمایشگاه کتاب تهران عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ تحلیل وضعیت نشر سینمایی در ایران؛ در آخرین نشست سازمان سینمایی موافقت شورای پروانه فیلمسازی غیرسینمایی با ساخت 5 ​فیلم‌نامه فراخوان جشنواره جهانی تئاتر عروسکی شارل‌ویل-مزیر منتشر شد فرزاد موتمن: اقتباس وفادارانه از ادبیات در سینما نتیجه مناسبی به همراه ندارد/ هیوا مسیح: سینما از سینما زاده می شود پنج اجرای جدید در تئاتر شهر روی صحنه می‌روند اقتباس و ترجمه، راهی به فهم تازه از آثار است/ معرفی برگزیدگان ششمین همایش مطالعات و آغاز رسمی همایش هفتم سخنگوی «ستاد اجرایی سند ملی موسیقی کشور» معرفی شد پوستر هفتمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران رونمایی شد مهرجویی و تقوایی اقتباس‌های سینمای مهمی​ ارائه دادند آمار مخاطب و فروش سالن‌های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد سینما در نوار شرقی کشور/ از هامون کویر تا هامون نشینان اعلام جزئیات سخنرانی دو کارشناس موسیقی و تئاتر در «پاویون هنرگان کتاب» از نوشتن فاصله گرفتم زیرا هیچ نقد جدی پیرامون آن‌ها نوشته نشد انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با ۵۲ عنوان جدید و تجدید چاپ در سی و ششمین نمایشگاه کتاب تهران حاضر شد سینما؛ زبانی برای تصویرسازی مفاهیم فلسفی همراهی ۱۷ مجمع علمی، فرهنگی و هنری با هفتمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران هنر ایران باید به ناصر تقوایی افتخار کند/ هیچ وقت سینما از ادبیات غافل نبوده است/ ادبیات هویت فرهنگی مردم ایران را شکل داده است ​واژه‌ها مادر تصاویر هستند/ ناصر تقوایی پیوند عمیقی با ادبیات دارد موافقت شورای بازبینی با نمایش 8 فیلم غیرسینمایی سینما؛ شناسنامه فرهنگی ایران امروز / تدریس سینمای ایران در دانشکده‌های سایر جهان اکران فیلم های جدید در سینماها دیدار با نویسنده کتاب «تجربه‌نگاری فیلم اول» در نمایشگاه کتاب تهران نشست‌های تخصصی سازمان سینمایی در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

4

برگزاری نشست مشترک هیات مدیره کانون روابط عمومی با دبیر جشنواره تئاتر فجر

  • کد خبر : 27317
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
برگزاری نشست مشترک هیات مدیره کانون روابط عمومی با دبیر جشنواره تئاتر فجر
هیات مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دیدار کرد.

به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از گروه خبر سایت خانه تئاتر، نقل از روابط عمومی هیات مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر طی جلسه ای با مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دیدار و پیشنهاد برگزاری بخش رقابتی تبلیغات تئاتر را مطرح کرد.

در این نشست هم اندیشی که در دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر برگزار شد مریم رودبارانی،زهرا شایان فر و مریم شریعتی از اعضای هیات مدیره به دیدار و گفتگو با دبیر جشنواره تئاتر فجر پرداختند. گفت‌وگوهای این جلسه پیرامون اهمیت تبلیغات تئاتر و اهمیت این بخش با توجه به افزایش مدیا و سالن‌های خصوصی و بالا بردن رقابت در زمینه تولید محتوا بیان شد.

مریم رودبارانی رئیس کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در همین زمینه گفت:نقش تکنولوژی‌های تازه و فضای مجازی، در کنار امکانات متفاوت فضاهای شهری و رسانه‌ها به استفاده از ابزارهای مختلف و رقابت بیشتر شده است که به همین دلیل توجه به کیفیت آثار تبلیغاتی تولید شده و تاثیرش بر مردم و سلیقه‌ جامعه، را مطرح می کند و بخش رقابتی تبلیغات تئاتر بر اساس پرداختن به این موضوع و ایجاد فضای تحلیل و گفت‌وگو پیرامون آن بسیار اهمیت دارد. اضافه شدن این بخش به دوره جدید جشنواره می‌تواند در بهبود سطح کیفی امر تبلیغات در حوزه نمایش و پیشبرد درست و اصولی آن راهگشا باشد.

مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز تبلیغات و اطلاع‌رسانی در تمامی حوزه‌های حرفه‌ای هنر که پرمخاطب هم هستند، را راهگشا و قابل تامل دانست و گفت: پیشنهاد اختصاص بخشی مستقل به این امر در جشنواره تئاتر فجر اتفاق مثبتی برای ارتقای سطح کیفی امور تبلیغاتی حوزه نمایش خواهد داشت . با توجه به اینکه تنها یک دوره تبلیغات تئاتر به صورت بخش رقابتی در جشنواره بوده این تصمیم مطمئناً برای آینده حوزه اقلام تبلیغاتی و بهبود چارچوب‌های در نظر گرفته شده برای اطلاع رسانی درست و اصولی، راهگشا خواهد بود. اما برگزاری آن در این دوره منوط به بررسی ظرفیت های این طرح و در صورت وجود زیرساخت ها برگزاری آن در۴۲مین جشنواره خواهد بود .

در این جلسه در مورد تبلیغات تئاتر،تولید محتوا،(موشن.تیزر.محیطی و..) گیف نمایش ، تبلیغات اینتراکتیو محیطی کاراکتر (مسکات برندینگ) نیز با در نظر گرفتن این نکته که طراح ایده و سازنده باید مجزا دیده شوند، نیز مطرح شد.

زهرا شایان فر نایب رئیس کانون نیز با اشاره به نقش تاثیرگذار فعالین حوزه روابط عمومی و تبلیغات بر فعالیت های فرهنگی و هنری تاکید کرد: فعالان این حوزه علیرغم نقش پررنگی که بر معرفی و جذب مخاطب آثار نمایشی دارند کمتر مورد توجه رویدادهای فرهنگی و هنری قرار گرفته اند. بدون شک شکل گیری بخش تخصصی می تواند نشان دهنده توجه تخصصی به این حوزه بوده و برای همکاران ما نیز انگیزه ای بیش از پیش برای اقدامات خلاقانه تر باشد.

کانون روابط عمومی و تبلیغات همچنین پیشنهاد برگزاری سمینارها تخصصی در بخش غیر رقابتی را نیز مطرح کرد که با موضوعات برندینگ و هویت بصری در تئاتر و پرسونال برندینگ برگزار شود.
در این دیدار دبیر جشنواره چهل و دوم فجر پیشنهاد داد که این طرح به طور جامع توسط کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر تهیه وبه دبیرخانه جشنواره جهت بررسی ارائه شود که این پیشنهاد مورد استقبال کانون قرار گرفت.
لازم به ذکرست که کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در نظر دارد که سلسله نشست هایی با بخش های مرتبط به تئاتر را برگزار کند.پیش از این نشست هم اندیشی کانون روابط عمومی با انجمن صنفی تماشاخانه های خصوصی برگزار شده بود.

لینک کوتاه : https://cinemaeinews.ir/?p=27317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.