سینمایی نیوز
  • امروز : سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۴
  • برابر با : 21 ذی‌القعده 1446
  • و : Tuesday, 20 May , 2025 می باشد
کل 9923 امروز 0

خبر فوری

اکران «صبح اعدام» از چهارشنبه این هفته ثبت بازدید 6 میلیون نفری از نمایشگاه کتاب تهران/ مجموع فروش به 656 میلیارد تومان رسید موزیسین‌های بین‌المللی به ایران سفر می‌کنند / فستیوالی بدون بلیت‌فروشی همکاری سینماسیار انجمن سینمای جوانان با جشنواره «فضای باز» سینما شهر رویاها به بهره‌برداری رسید لذت تماشای فیلم کوتاه زیر نور ماه عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ هجدهمین جشن «شب بازیگر» برگزار شد ثبت بیش از هزار اثر در هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آموزشگاه‌های سینمایی؛ بستر پرورش سرمایه انسانی کشور / لزوم تعریف استانداردهای آموزشی سینما اعلام آمار فروش و مخاطب نمایش‌های مجموعه‌ تئاتر‌شهر، تالارهنر و سنگلج “اتابک فروزی”: کتاب یکی از ارکان فیلم سازی و بسیار کمک کننده است دعوت فریدزاده به هم‌افزایی ملی برای حمایت از استعدادهای جوان/ برگزیدگان معرفی شدند مرضیه برومند: سینمای کودک برای اثرگذاری باید لحن سرخوشانه داشته باشد بازخوانی سیاست‌های سینمایی ایران در نشست راهبردی سازمان سینمایی اقتباس به‌مثابه امکان خلاق، نه انتقال مکانیکی/ رامتین شهبازی: باید از روش شروع کرد، نه تعریف خبرهای خوب برای فیلمسازان جوان در راه است / از وجه ممیزه «انجمن سینمای جوان» تا همکاری مرکز جوان سوره با انجمن فیلم‌های سینمایی تلویزیون در چهارمین هفته اردیبهشت ظرفیت‌های نهفته در حکایت‌ها، سفرنامه‌ها و متون دینی نمایش آثار مستند در موزه هنرهای معاصر تهران شیوا مقانلو: راه مقابله با ترجمه‌های موازی، رعایت قانون کپی رایت است برنامه‌های «جشنواره فیلم مقاومت» تشریح شد پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شدند رئیس سازمان سینمایی: عیاری، عیار سینمای ایران است موافقت شورای پروانه فیلمسازی سینمایی با ساخت 4 فیلم‌ فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران (قره‌داغ) منتشر شد برگزاری دو نشست‌ تخصصی هفتمین همایش مطالعات فیلم کوتاه در نمایشگاه کتاب تهران عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ تحلیل وضعیت نشر سینمایی در ایران؛ در آخرین نشست سازمان سینمایی موافقت شورای پروانه فیلمسازی غیرسینمایی با ساخت 5 ​فیلم‌نامه فراخوان جشنواره جهانی تئاتر عروسکی شارل‌ویل-مزیر منتشر شد فرزاد موتمن: اقتباس وفادارانه از ادبیات در سینما نتیجه مناسبی به همراه ندارد/ هیوا مسیح: سینما از سینما زاده می شود پنج اجرای جدید در تئاتر شهر روی صحنه می‌روند اقتباس و ترجمه، راهی به فهم تازه از آثار است/ معرفی برگزیدگان ششمین همایش مطالعات و آغاز رسمی همایش هفتم سخنگوی «ستاد اجرایی سند ملی موسیقی کشور» معرفی شد پوستر هفتمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران رونمایی شد مهرجویی و تقوایی اقتباس‌های سینمای مهمی​ ارائه دادند آمار مخاطب و فروش سالن‌های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد سینما در نوار شرقی کشور/ از هامون کویر تا هامون نشینان اعلام جزئیات سخنرانی دو کارشناس موسیقی و تئاتر در «پاویون هنرگان کتاب» از نوشتن فاصله گرفتم زیرا هیچ نقد جدی پیرامون آن‌ها نوشته نشد انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با ۵۲ عنوان جدید و تجدید چاپ در سی و ششمین نمایشگاه کتاب تهران حاضر شد سینما؛ زبانی برای تصویرسازی مفاهیم فلسفی همراهی ۱۷ مجمع علمی، فرهنگی و هنری با هفتمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران هنر ایران باید به ناصر تقوایی افتخار کند/ هیچ وقت سینما از ادبیات غافل نبوده است/ ادبیات هویت فرهنگی مردم ایران را شکل داده است ​واژه‌ها مادر تصاویر هستند/ ناصر تقوایی پیوند عمیقی با ادبیات دارد موافقت شورای بازبینی با نمایش 8 فیلم غیرسینمایی سینما؛ شناسنامه فرهنگی ایران امروز / تدریس سینمای ایران در دانشکده‌های سایر جهان اکران فیلم های جدید در سینماها دیدار با نویسنده کتاب «تجربه‌نگاری فیلم اول» در نمایشگاه کتاب تهران

11
نخستین فیلمِ ونیزِ امسال/

نخستین واکنش‌ها به‌”White Noise”، فیلم تازه‌ی نوآ بومباک

  • کد خبر : 7396
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
نخستین واکنش‌ها به‌”White Noise”، فیلم تازه‌ی نوآ بومباک
فیلم «نویز سفید» یا «برفک» داستان «جک گلدنی»(آدام درایور) است که زندگینامه‌ی هیتلر را تدریس می‌کند و از همین راه مشهور شده است.

فیلم «نویز سفید» یا «برفک» داستان «جک گلدنی»(آدام درایور) است که زندگینامه‌ی هیتلر را تدریس می‌کند و از همین راه مشهور شده است. او با همسر چهارم و فرزندانش زندگی روزمره همراه با تمام اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی را می‌گذرانند تا اینکه با یک سانحه هوایی همه چیز تغییر می‌کند. نخستین واکنش‌ها را به‌نقل از سلام سینما می‌خوانید:

دیوید ارلیچ نوشت:

چیزی که در فیلم «نویز سفید» (White Noise) نوآ بامباک خیلی عجیب است، حس آشناپنداری مداوم است. فیلم جدید نوآ بامباک بین حس جدید و درعین‌حال آشنا بودن، در رفت‌وآمد است. دیدن «نویز سفید» مانند شنیدن یک ‌صدا و پژواک آن به‌صورت هم‌زمان است. اقتباس نوآ بامباک از رمان دان دلیلو، شدیداللحن و الهام‌بخش است.

نویسنده

دیوید ارلیچ

چیزی که در فیلم «نویز سفید» (White Noise) نوآ بامباک خیلی عجیب است، حس آشناپنداری مداوم است. فیلم جدید نوآ بامباک بین حس جدید و درعین‌حال آشنا بودن، در رفت‌وآمد است. دیدن «نویز سفید» مانند شنیدن یک ‌صدا و پژواک آن به‌صورت هم‌زمان است. اقتباس نوآ بامباک از رمان دان دلیلو، شدیداللحن و الهام‌بخش است.

اون گلیبرمن نوشت:

فیلم «نویز سفید» (White Noise) از تمام کارهای پیشین نوآ بامباک متفاوت است. اقتباسی باریک‌بینانه و محترم از رمان دان دلیلو در مورد طبقه متوسط در دهه 80 میلادی که یک کارگردان بااستعداد بعد از موفقیت پیشین خود، می‌سازد برای این که قدرتش را در این صنعت نشان بدهد و هنر خود را ارتقا دهد.

پیتر بردشاو نوشت:

نوآ بامباک به زیبایی هرچه‌تمام‌تر به فیلم «نویز سفید» (White Noise) سبک و سیاق می‌دهد. داستان این فیلم بر پایه این خیال خام بشریت است که هیچ‌ اتفاق بدی قرار نیست بیفتد، مگر نه؟ فیلم «نویز سفید» بر طرز تفکر روال پسامدرن محیط دانشگاه آمریکایی تأکید کرده و همچنین در مورد پیش‌آگاهی درباره ترس‌های امروزی نیز صحبت می‌کند.

دیوید رونی نوشت:

چیزهای زیادی برای قدردانی از فیلم «نویز سفید» نوآ بامباک و تلاش او برای رام کردن رمان کمدی دان دلیلو درباره مرگ، می‌توان نوشت. نوآ بامباک موضوع اصلی کتاب، جست‌وجوی آرامش آمریکایی‌ها از مصرف‌گرایی خود، را به‌خوبی رعایت کرده است. نوآ بامباک برای اقتباس از کتاب دان دیلو بسیار شجاعت به خرج داده است، اما به نظر می‌آید این رمان همچنان غیر قابل فیلم‌برداری باشد.
لینک کوتاه : https://cinemaeinews.ir/?p=7396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.