به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از گروه خبر سایت خانه تئاتر، در این جلسه به پیشنهاد رییس هیات مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات قرار بر این شد که تفاهمنامهای بین کانون و صنف تماشاخانهای خصوصی منعقد شود.
به پیشنهاد صنف تماشاخانههای خصوصی مقرر شد برای حمایت از جریان اصیل تئاتر، پروژههایی مشترک با حمایت کانون و صنف تماشاخانهها در جریان اجرای عمومی پشتیبانی شود.
پیشنهاد درجهبندی و اعتبارسنجی سالنها و همکاران روابط عمومی مطرح شد. در این جلسه مقرر شد که قرارداد تیپ با تعیین حداقل دستمزد(مشاور رسانه،مدیر روابط عمومی و مدیر تبلیغات)بعد از تنظیم در اختیار صنف تماشاخانهها به همراه لیست اعضای کانون قرار بگیرد. گزارش کامل جلسه تنظیم و در اختیار اعضا قرار بگیرد.
پیشنهاد جایزه ویژه بخش تبلیغات به جشنوارههای خصوصی تئاتر ارایه شد. مشارکت هرچه بیشتر سالن های خصوصی در روند تبلیغات گروههای تئاتری ارائه شد. همچنین مقرر شد در زمینه تولید محتوا، برندینگ و سوشال مدیا همفکری میان تماشاخانههای خصوصی و کانون روابط عمومی انجام گیرد.