سینمایی نیوز
  • امروز : پنجشنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۴
  • برابر با : 17 شوال 1446
  • و : Thursday, 17 April , 2025 می باشد
کل 9695 امروز 0

خبر فوری

جانمایی ناشران الکترونیک در میان ناشران عمومی/ یک تغییر به نفع ناشران دانشگاهی و آموزشی بانک ملی ایران بانک حامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد حفظ تنوع گونه در نمایش جدید سینما‌ها اولین کارگروه تخصصی شورای سینما برگزار شد پانزده نامزد «چهره سال هنر انقلاب» معرفی شدند حداقل ۴۲ تن کتاب در راه است اکران فیلم‌های جدید در سینما‌ها اعلام جزئیاتی از برگزاری نخستین فلوشیپ تهران عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۴ زمان برگزاری هفتاد‌ویکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان سهند اعلام شد رائد فریدزاده: فارابی باید خانه امن سینماگران کشور باشد عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۴ از اقتدار صنوف تا اعتلای نظام حکمرانی ارکستر موسیقی ملی ایران به «خاطره‌ای با من هست» رسید سیاست‌گذاری فرهنگی، باید هدف‌گذاری دقیق و اثربخشی داشته باشیم نمایش‌های کشور یک شب به صحنه نمی‌روند حامد جعفری مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شد کتاب «اپیدمی‌ها در ادبیات و سینما» منتشر شد رودکی میزبان گروه موسیقی آوای رکنی می‌شود چاپ کتاب‌های هنری به روایت آمار بیش از هزار نفر در آزمون‌های صلاحیت تدریس سال ۱۴۰۳ شرکت کردند عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۴ انتشار فراخوان جذب نیرو در مرکز تماس و پشتیبانی فروش مجازی نمایشگاه کتاب بررسی آخرین وضعیت جشنواره موسیقی نواحی در هرمزگان حضور معنادار کتاب در دست شخصیت‌های سینمایی پیمان معادی کتابی درباره آموزش بازیگری ترجمه کرد نمایشنامه «انبارشدگان» توسط نشر «نی» منتشر شد اعلام زمان مصاحبه برای متقاضیان ثبت نام در مدرسه مستند حقیقت عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۴ نگاهی انتقادی به اقتباس از داستان‌های قرآنی در سینمای ایران فراخوان جذب نیروی انسانی در نمایشگاه کتاب تهران منتشر شد فهرست فیلم‌های جشنواره کن ۲۰۲۵ منتشر شد ساخت بزرگترین پردیس تئاتر خاورمیانه در تهران آغاز شد هیات عراقی با مدیران نمایشگاه کتاب دیدار کردند فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در سومین هفته بهار بیش‌ از ۱۰ نمایش کودک و نوجوان در پایتخت روی صحنه است آغاز ثبت‌نام خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در نمایشگاه کتاب تهران فراخوان هفتمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران منتشر شد حداقل دستمزد کارگردانی مستند اعلام شد فراخوان اجرا در تماشاخانه‌‌‌های حوزه هنری منتشر شد اولین ماه بهار در تئاتر شهر چه‌ خبر است؟ بهار پُررونق تئاتر در استان‌ها مجموعه مصاحبه «پای صحبت استاد فرامرز پایور» منتشر شد تمدید مهلت ثبت‌نام ناشران داخلی در نمایشگاه کتاب تهران مسعود فروتن «بانوی زیبای من» را با حال و هوای سینمایی منتشر کرد حضور بیش‌از ۱۵۰ بانوی بازیگر در نمایش‌های پایتخت سینما میزبان 1 میلیون 50 هزار مخاطب در 13 روز نخست سال شد انتشار فراخوانی برای جشن‌نامه داود گنجه‌ای فراخوان پانزدهمین دوره‌ی جوایز ایسفا منتشر شد پایتخت ۷؛ در کشاکش تکرار و افت روایت!

4

برگزاری نشست مشترک هیات مدیره کانون روابط عمومی با دبیر جشنواره تئاتر فجر

  • کد خبر : 27317
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
برگزاری نشست مشترک هیات مدیره کانون روابط عمومی با دبیر جشنواره تئاتر فجر
هیات مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دیدار کرد.

به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از گروه خبر سایت خانه تئاتر، نقل از روابط عمومی هیات مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر طی جلسه ای با مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دیدار و پیشنهاد برگزاری بخش رقابتی تبلیغات تئاتر را مطرح کرد.

در این نشست هم اندیشی که در دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر برگزار شد مریم رودبارانی،زهرا شایان فر و مریم شریعتی از اعضای هیات مدیره به دیدار و گفتگو با دبیر جشنواره تئاتر فجر پرداختند. گفت‌وگوهای این جلسه پیرامون اهمیت تبلیغات تئاتر و اهمیت این بخش با توجه به افزایش مدیا و سالن‌های خصوصی و بالا بردن رقابت در زمینه تولید محتوا بیان شد.

مریم رودبارانی رئیس کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در همین زمینه گفت:نقش تکنولوژی‌های تازه و فضای مجازی، در کنار امکانات متفاوت فضاهای شهری و رسانه‌ها به استفاده از ابزارهای مختلف و رقابت بیشتر شده است که به همین دلیل توجه به کیفیت آثار تبلیغاتی تولید شده و تاثیرش بر مردم و سلیقه‌ جامعه، را مطرح می کند و بخش رقابتی تبلیغات تئاتر بر اساس پرداختن به این موضوع و ایجاد فضای تحلیل و گفت‌وگو پیرامون آن بسیار اهمیت دارد. اضافه شدن این بخش به دوره جدید جشنواره می‌تواند در بهبود سطح کیفی امر تبلیغات در حوزه نمایش و پیشبرد درست و اصولی آن راهگشا باشد.

مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز تبلیغات و اطلاع‌رسانی در تمامی حوزه‌های حرفه‌ای هنر که پرمخاطب هم هستند، را راهگشا و قابل تامل دانست و گفت: پیشنهاد اختصاص بخشی مستقل به این امر در جشنواره تئاتر فجر اتفاق مثبتی برای ارتقای سطح کیفی امور تبلیغاتی حوزه نمایش خواهد داشت . با توجه به اینکه تنها یک دوره تبلیغات تئاتر به صورت بخش رقابتی در جشنواره بوده این تصمیم مطمئناً برای آینده حوزه اقلام تبلیغاتی و بهبود چارچوب‌های در نظر گرفته شده برای اطلاع رسانی درست و اصولی، راهگشا خواهد بود. اما برگزاری آن در این دوره منوط به بررسی ظرفیت های این طرح و در صورت وجود زیرساخت ها برگزاری آن در۴۲مین جشنواره خواهد بود .

در این جلسه در مورد تبلیغات تئاتر،تولید محتوا،(موشن.تیزر.محیطی و..) گیف نمایش ، تبلیغات اینتراکتیو محیطی کاراکتر (مسکات برندینگ) نیز با در نظر گرفتن این نکته که طراح ایده و سازنده باید مجزا دیده شوند، نیز مطرح شد.

زهرا شایان فر نایب رئیس کانون نیز با اشاره به نقش تاثیرگذار فعالین حوزه روابط عمومی و تبلیغات بر فعالیت های فرهنگی و هنری تاکید کرد: فعالان این حوزه علیرغم نقش پررنگی که بر معرفی و جذب مخاطب آثار نمایشی دارند کمتر مورد توجه رویدادهای فرهنگی و هنری قرار گرفته اند. بدون شک شکل گیری بخش تخصصی می تواند نشان دهنده توجه تخصصی به این حوزه بوده و برای همکاران ما نیز انگیزه ای بیش از پیش برای اقدامات خلاقانه تر باشد.

کانون روابط عمومی و تبلیغات همچنین پیشنهاد برگزاری سمینارها تخصصی در بخش غیر رقابتی را نیز مطرح کرد که با موضوعات برندینگ و هویت بصری در تئاتر و پرسونال برندینگ برگزار شود.
در این دیدار دبیر جشنواره چهل و دوم فجر پیشنهاد داد که این طرح به طور جامع توسط کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر تهیه وبه دبیرخانه جشنواره جهت بررسی ارائه شود که این پیشنهاد مورد استقبال کانون قرار گرفت.
لازم به ذکرست که کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در نظر دارد که سلسله نشست هایی با بخش های مرتبط به تئاتر را برگزار کند.پیش از این نشست هم اندیشی کانون روابط عمومی با انجمن صنفی تماشاخانه های خصوصی برگزار شده بود.

لینک کوتاه : https://cinemaeinews.ir/?p=27317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.