سینمایی نیوز
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 7954 امروز 0

خبر فوری

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ وزیر فرهنگ با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد/ آمادگی برای برگزاری نشست مشترک سینماگران ایرانی و‌ آذربایجانی آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در دومین هفته اردیبهشت ماه و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه افزایش یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور غرور نفرت‌انگیز یک مرد با صفا انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» اعلان سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد «آجرچین» سری به شبکه سه می‌زند مراسم یادمان استاد محمدعلى امیرجاهد برگزار می شود روزنامه‌های صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰3 عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد استقبال از نمایش 9 مستند جشنواره «سینماحقیقت» در دانشگاه هنر تهران بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران فراخوان داد ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد ملی آموزش هنر رضا شیخی دار فانی را وداع گفت هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ گفتگوی در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری» یادمان زنده یاد بنان در شب موسیقى ارسباران شش نمایش دیگر، همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند «لینولئوم» را در شبکه چهار کشف کنید سمیعی: این جلسه نشان داد که چقدر موسیقی در بوشهر زنده و اثرگذار است صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد آغاز به کار‌ سامانه و سایت ثبت طرح مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت آلبوم موسیقی لرستان، تنبور لکی (موسیقی نواحی ایران ۸۰) منتشر شد تعطیلی سالن‌های نمایشی به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) «رابطه» در شبکه دو مراسم تشییع نصرالله شیرین‌آبادی برگزار می شود فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد سه نمایشنامه جدید راهی بازار نشر شد از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»/ جشنواره‌هایی که حوصله ندارند! افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌کوتاه تا 250 میلیون تومان صفحه اول روزنامه های دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 معرفی هیئت داوران بخش سینمایی جشنواره فیلم اقوام دومین برنامه‌ی سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت روایت حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بنویسید رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد از نقد فیلم کوتاه در سرای «کوشک کتاب» تا معرفی جوایز کتاب محور در سرای «جوایز ادبی» نمایش برخط فیلم «روز مبادا» «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد رد شایعات درباره رئیس سازمان سینمایی میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد صفحه اول روزنامه های یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی برای تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر تفاهم شد تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند

0
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت

  • کد خبر : 33488
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت
آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۳۱ فروردین‌ ۱۴۰۳ اعلام شد. طبق اعلام اداره کل هنرهای نمایشی نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با مجموع ۳ اجرا و میزبانی از یک هزار و ۳۸۲ مخاطب توانست به فروشی معادل ۳۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دست پیدا کند.

به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از ایران تئاتر، نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 31 فروردین‌ ۱۴۰3 اعلام شد.

نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از 29 فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت 300 هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع 3 اجرا و میزبانی از یک هزار و 382 مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل 312 میلیون و 300 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روال عادی» به کارگردانی کیارش رُست که اجرای خود را از 30 فروردین در تالار چهارسو، با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت 180 هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 2 اجرا و میزبانی از 214 مخاطب توانست به فروشی معادل 27 میلیون و 648 هزار تومان برسد.

نمایش «توقف اتانازی» به کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر که اجرای خود را از 23 فروردین در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت 180 هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 8 اجرا و میزبانی از 695 مخاطب توانست به فروشی معادل 95 میلیون و 130 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آن بُرد» به کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی نیز که اجرای خود را از 23 فروردین در تالار قشقایی ساعت ۱۸ با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت 170 هزار تومان آغاز کرده است، با 10 اجرا و میزبانی از 877 مخاطب، فروشی معادل 133 میلیون 756 هزار تومان داشته است.

نمایش «پس از» به کارگردانی مرتضی کوهی نیز که اجرای خود را از 23 فروردین در تالار قشقایی، با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت 140 هزار تومان آغاز کرده است، با 8 اجرا و میزبانی از 681 مخاطب توانست به فروشی معادل 75 میلیون و 488 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آبی گونه» به کارگردانی کاوه مهدوی هم که از 23 فروردین در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت 150 هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است،‌ با مجموع 8 اجرا و میزبانی از 269 مخاطب توانست به فروشی معادل 28 میلیون و 125 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کان لم یکن» به کارگردانی سیدعلی موسویان که از 26 فروردین در تالار سایه با ظرفیت صندلی 72 نفر و قیمت بلیت 150 هزارتومان روی صحنه رفته است تا روز جمعه 31 فروردین با 6 اجرا، 103 مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل 8 میلیون و 160 هزار تومان دست‌ یافته است.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور که از 17 اسفند 1402 به صحنه رفته است؛ بیست و پنجمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان یک هزار و 473 تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، میهمان و تخفیف‌دار با بلیت 80 هزارتومانی و ظرفیت سالن 236 نفری، مبلغ 56 میلیون و 700 هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان نیز که اجرای خود را از 22 فروردین 1403 آغاز کرده است؛ با 9 اجرا توانسته است 266 تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، میهمان و تخفیف‌دار با بلیت 80 هزارتومانی و ظرفیت سالن 236 نفری، توانسته مبلغ 8 میلیون و 280 هزار تومان بفروشد.

در تالار هنر، نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از 3 اسفند 1402 با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 36 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانست میزبان 2 هزار و 236 تماشاگر شود و با فروش 178 میلیون و 304 هزار تومان به اجرای خود پایان دهد.

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از 22 فروردین‌ 1403 در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 9 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته 418 تماشاگر را جلب کند و به فروش 31 میلیون و 339 هزار تومان دست پیدا کند.

لینک کوتاه : https://cinemaeinews.ir/?p=33488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.