سینمایی نیوز
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل 7954 امروز 0

خبر فوری

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ وزیر فرهنگ با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد/ آمادگی برای برگزاری نشست مشترک سینماگران ایرانی و‌ آذربایجانی آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در دومین هفته اردیبهشت ماه و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه افزایش یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور غرور نفرت‌انگیز یک مرد با صفا انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» اعلان سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد «آجرچین» سری به شبکه سه می‌زند مراسم یادمان استاد محمدعلى امیرجاهد برگزار می شود روزنامه‌های صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰3 عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد استقبال از نمایش 9 مستند جشنواره «سینماحقیقت» در دانشگاه هنر تهران بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران فراخوان داد ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد ملی آموزش هنر رضا شیخی دار فانی را وداع گفت هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ گفتگوی در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری» یادمان زنده یاد بنان در شب موسیقى ارسباران شش نمایش دیگر، همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند «لینولئوم» را در شبکه چهار کشف کنید سمیعی: این جلسه نشان داد که چقدر موسیقی در بوشهر زنده و اثرگذار است صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد آغاز به کار‌ سامانه و سایت ثبت طرح مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت آلبوم موسیقی لرستان، تنبور لکی (موسیقی نواحی ایران ۸۰) منتشر شد تعطیلی سالن‌های نمایشی به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) «رابطه» در شبکه دو مراسم تشییع نصرالله شیرین‌آبادی برگزار می شود فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد سه نمایشنامه جدید راهی بازار نشر شد از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»/ جشنواره‌هایی که حوصله ندارند! افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌کوتاه تا 250 میلیون تومان صفحه اول روزنامه های دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 معرفی هیئت داوران بخش سینمایی جشنواره فیلم اقوام دومین برنامه‌ی سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت روایت حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بنویسید رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد از نقد فیلم کوتاه در سرای «کوشک کتاب» تا معرفی جوایز کتاب محور در سرای «جوایز ادبی» نمایش برخط فیلم «روز مبادا» «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد رد شایعات درباره رئیس سازمان سینمایی میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد صفحه اول روزنامه های یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی برای تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر تفاهم شد تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند

11
نادر فلاح:

اکشن‌های «لایه‌های دروغ» در سینمای ایران وجود ندارد | قصه جذاب «ملاقات خصوصی»

  • کد خبر : 3159
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
اکشن‌های «لایه‌های دروغ» در سینمای ایران وجود ندارد | قصه جذاب «ملاقات خصوصی»
نادر فلاح جزو بازیگرانی است که همیشه نقش‌های هرچند کم اما کلیدی را بازی می‌کند. امسال او با دو فیلم«لایه‌های دروغ» و «ملاقات خصوصی» در جشنواره حضور دارد که هر دو از فیلم‌های بحث برانگیز جشنواره هستند.

سینمایی نیوز- نادر فلاح جزو بازیگرانی است که همیشه نقش‌های هرچند کم اما کلیدی را بازی می‌کند. امسال او با دو فیلم«لایه‌های دروغ» و «ملاقات خصوصی» در جشنواره حضور دارد که هر دو از فیلم‌های بحث برانگیز جشنواره هستند.

به گزارش سینمایی نیوز و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فجر، او در ابتدا درباره همکاری با رامین سهراب در فیلم «لایه‌های دروغ» گفت: در ابتدا رامین سهراب پلان‌هایی از کارهای قبلی خود را در زمینه اکشن نشان داد که من تا به حال در سینمای ایران صحنه‌هایی به این شکل ندیده بودم. وقتی با او صحبت کردم متوجه شدم که خارج از ایران تحصیل کرده است. او در سطح استانداردی از سینمای اکشن در جهان می‌توانست صحنه‌هایی را طراحی و اجرا کند. به نظرم این فیلم دیده خواهد شد.
او ادامه داد: «لایه‌های دروغ» ژانر بسیار متفاوتی دارد که تقریبا در سینمای ایران نداشتیم. در خود قصه، به کاراکترها خوب پرداخته شده بود. حتی یک کاراکتر ساده دم دستی هم نداشتیم و به همه کاراکترها کامل پرداخته شده بود. فیلمنامه و اینکه کاراکتر من در فیلم موثر باشد برای من خیلی مهم است؛ این موضوع در «لایه‌های دروغ» وجود داشت.
فلاح درخصوص فیلم «ملاقات خصوصی» توضیح داد: این یک فیلم رئالیستی و اجتماعی است. نقش این آدم در این فیلمِ درام، موثر است و در خلال قصه فیلم دچار بالا و پایین می‌شود. در کل، «ملاقات خصوصی» قصه جذابی دارد. به نظرم امسال یکی از فیلم‌های موفق جشنواره خواهد بود.
او گفت: کارگردانانی که فیلم‌های اولشان را می‌سازند از من برای ایفای نقش در آثارشان دعوت می‌کنند و من به این علت دوست دارم با آن‌ها همکاری کنم که اشتیاق بی‌نظیری برای ساخت اولین اثر حرفه‌ای‌شان – که با آن به سینمای ایران معرفی می‌شوند- دارند. البته که دوست دارم با فیلمسازان بزرگ و نامدار سینمای ایران هم کار کنم اما متاسفانه برای کار دعوت نمی‌شوم و برایم کمتر پیش آمده است.
این بازیگر درباره فیلم «لایه‌های دروغ» گفت: این اثر به‌خصوص با شرایط تولید اثر در ایران به لحاظ ساختاری فیلمی سخت به حساب می‌آید. تولید فیلم چند سال به طول انجامید و حتی پای رامین سهراب، کارگردان کار نیز به هنگام فیلمبرداری دچار شکستگی شد. ضمن آن که تولید فیلم متوقف شد و مدتی طول کشید که کار فیلمبرداری دوباره از سر گرفته شود.
او ادامه داد: باید بگویم که سینمای اکشن، یک ژانر محبوب در عرصه جهانی به حساب می‌آید و چه خوب است که سینمای ایران نیز از این ژانر بهره ببرد و شاهد ساخت آثاری متنوع در این حوزه باشیم. فیلم لایه‌های دروغ می‌تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد. درباره فیلم امید شمس نیز همان طور که گفتم به دلیل قصه خوبی که دارد، نسبت به دیده شدنش، بسیار خوش‌بین هستم.
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از 12 تا 22 بهمن 1400 به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://cinemaeinews.ir/?p=3159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.